Najnowsze Wpisy

nauka to potegi klucz Komentarze (0)
02. czerwca 2002 21:21:00
linkologia.pl spis.pl

Dzisiaj nic nie   napisze,nie mam ochoty...Siedze i ryje do dwoch egzaminow tj. Protokol dyplomatyczny i prawo traktatowe.

pozdrowionka dla tych, ktorzy takze mecza sie z sesja

prymus : :

Powrot w bolu ale i w chwale Komentarze (1)
01. czerwca 2002 16:19:00
linkologia.pl spis.pl

eeeeeeech,to sie dzialo wczoraj...dopiero co wrocilem do domku i doprowadzam sie do stanu uzywalnosci.Wszystko to przez to ze  wpadlem na genialny pomysl :isc na saune przed imprezka  i chyba wiadomo jak to sie skonczylo-masakra na imprezie chociaz zabawa byla zajebista to pod koniec cos mi w glowce przeskoczylo i jezdzilem na hulajnodze po domu kumpla.Zreszta klimat byl dobry chociaz jak dla mnie za hip-hopowy.

 

Zrobilem duzy blad- tak mi sie wydaje-byla mnie zaatakowala i uleglem skonczylo sie na figlach w lozku,czuje sie troche jak szmata sam nie wiem dlaczego...W sumie powinienem sie cieszyc to calkiem fajna babeczka.Napiszcie prosze co o tym sadzicie(szczegolnie kobitki)

]

prymus : :

linkologia.pl spis.pl

zapraszam panie do zwierzen chetnie sluze rada,wiec nie krepujcie sie kwiatuszki....

Prowadze dosc chaotyczny tryb zycia i czesto mi odpieprza,ale nie uwazam tego za wade.Lubie balangi chociaz coraz rzadziej bywam w klubach a czesciej na domowych imprezkach byc moze to jest powodem rosnacej liczbie urwanych filmow...

swojego czasu strasznie latalem po dyskach-udalo mi sie zawalic nawet przez to studia-ale warto bylo...

prymus : :

Bez tytułu Komentarze (0)
31. maja 2002 00:53:00
linkologia.pl spis.pl

Wiec  tak,nie wiem jeszcze o czym bede pisal.Nie wiem po co zalozylem tego bloga ale wyjdzie to moze w praniu.Moze zaczne od tego ze jestem studencina mam 21 latow i mieszkam w poblizu stolicy.Nigdy nie mialem talentow pisarskich ale postanowilem sprobowac cos skrobnac.Podejrzewam ze znajda sie tu same bzdury ale....wali mnie to.Aha podejrzewam ze bedzie tez kilka wpisow,ktore popelnie na bani wiec w takich przypadkach prosze  o wyrozumialosc w sprawie bledow stylistycznych oraz tych w funkcjonowaniu mojego mozgu...

 

prymus : :

linkologia.pl spis.pl

 

prymus : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sarita | ziomowa | fallen | misja | szaryczlowiek | Mailing